Tuesday, November 25, 2008

tagged from farah

To tag along: you have to list 7 weird things about yourself,post it in your blog,tag at least 7 people (list their names),and comment on their blog to let them know that you just tagged them.


7 benda pelik tentang diri saya:

1. saya tak reti membahasakan diri dgn org aku.melainkan tetiba terkeluar dari mulut.even dgn laki.sebab tu,klu blh,saya nak elakkan dari bercakap dgn bdk lelaki.tkt org cakap saya gedik ble cakap kite awak.

2. same seperti apa yang ditulis oleh farah di nombor dua nya.

3. seorang yang tak banyak cakap pada awalnya.tp,klu da bercakap,tak henti2.

4. suka seorng org ni,dan nak bersama dgnnya walaupun thu benda tu mustahil.hnya rummate2 ku dan kawan2 rapat ku sahaja yg thu siapa orgnya.

5. sng bgn tido ble kat asrama.tp,ble kat rumah,ya Allah.susahnya teramat sgt.tak thu la kenapa.da banyak kali try tukar.tak blh2 jgk.

6. try jd jhat,tp,tak blh2 jgk.tak faham kenapa.

7. suka simpan benda2 merepek.macam resit2.asal blh sumbat dalam purse.ada sekali.ble mak bkk purse,tbl semacam ble die cek ada berapa duit dalam purse ada 2ringgit je.yang lain pnh dgn resit.then,die bg purse yg da ditambah duit di dalamnya.

7 orang bertuah untuk di tagged:
1. lisa
2. boo
3. kak dira
4. izdihar
5. hajar
6. nadia
7. yaya

No comments: